Måndag idag!

Och jag har inte gjort så värst mycket, mest tagit de lugnt.
Spelat det där jävla gituar hero eller va det nu heter, när jag inte ens kommit till halva blir jag avbruten av en text som typ klagar att jag är för dålig.. Jag är alltså inte vidare på de, och ärligt talat så orkar jag inte lägga ner nå vidare mer tid på det heller..tacka vet jag sing star (*) Wiiiie! :D (rätt usel på de med)

Mamma och Emma gick just en sväng till apotek och så lämnade de tillbaka filmen vi huyrde igår. (Don't remember the name) men bra var den iallafall..läskig! ;P Mohahhahahha! Handlade om docker, iiii, jag som är så svag för sånt.. Hatar dockor, iallafall såna som ser ut att kunna överfalla ungefär vilken sekund som helst.

Och idag har jag snackat med snorkel, när min lägenhets passare var där så fick jag slänga några ord med honom. Han svarade dock inte, men han spann iallafall.. mammiiiis mys!
Jag går i väntan på att det ska finnas nån som kommer få kattungar snart, långhåriga tummkatter.
För då blir minsann en bebis till för min del..Men det är dock inte bra för mig och min näsa (näsan blir snorig och nyser när trycker blir för mycket) ibland blir det lite utslag som kliar och blir rött, men det är svårt att låta bli när man har nått så sött. *fy vad sämst jag är* (A):) Nääe, nu har jag minsann inte tid mer, ska se på tv. Puss & hej.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback