Julen är over!

Åkte på jobb idag, så klockan ringde 06:30 i morse och jag va trött.Är tillbaka hos blåingarna idag och jag känner mig allmänt förvirrad, men det går bra =)



Lite julklappar från igår;
Presentkort på IKEA
En ljuslykta
Badlakan
En mössa
Snö of sweden armband
Sängkläder
En vindunk/tetra
En mugg
2 godis/pastill askar

Sen har jag några oöppnade som jag ska öppna senare idag, som är ifrån F. med familj.

Tack för alla julklappar iallafall : )




Ikväll
ska jag Lergodset, vart ska du? ;-)

Kommentarer
mia nipis

Tack Mia för tröjan passade kanon bra. Har på mig den nu. Du är så snäll och gullig. Ta det nu lungt i kväll, tänk på att det är kallt ute. Vi syns på jobbet någon dag,men än en gång TACK SÅ MYCKET kram Mia.



2008-12-25 @ 16:53:36
soeticz

härliga julklappar du fick :)



Blogg: http://soeticz.webblogg.se/
2008-12-26 @ 14:09:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback