onsdagen den tredje december.

Jag ska strax åka iväg för att jobba, vilket jag gör på blå idag. (jag som skulle vara ledig)
Ikväll är det mycket bra på tv som jag ska se, slutar klockan 12 idag så jag har gott om tid på mig.
Undra om det ska flytta in någon ovanför mig snart? Hoppas att lilla L. gör det, hade varit trevligt.

Seriöst, jag börjar bli leds på alla människor som gör mitt liv surt & tråkigt.
Jag ska genast börja gallra bort er, en efter en. Så....slutar jag prata med dig, vet du nu varför.

Usch, klockan börjar närma sig 06:00 & jag måste strax göra mig klar och stiga upp.
Kokade ägg igår som jag ska ta med mig och käka till frukost idag på jobbet, tillsammans med lite youghurt.
Igår fick jag tokryck och faktiskt städade då jag kom hem klockan 21. Så nu ser det rätt bra ut...
(om man gemför med innan iallafall) 

Jahaja, nu är min klocka 06 och jag ska ta & kliva upp.
My heart belongs to you.

Kommentarer
'lilla L'

Ja, sitter å väntar på att en viss Lasse ska ringa upp mej nu. :) Så får vi se NÄR det blir, men ATT det blir det är ju nästan 100 säkert ;)



2008-12-03 @ 14:18:13
My

Hoppas bara inte jag gjort något surt i ditt liv, och att det går bra för dig på jobbet :) Duktig du som jobbar och står i!



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-12-03 @ 16:51:20
barret

gallra inte bort mig?!!! :)kram



2008-12-03 @ 16:54:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback