onsdagen den tjugofjärde december.


Då har man nyss kommit hem ifrån jobbet, så nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig mot Rävanästet & en julafton där. *kommer sakna dig älskling*
Igår va syster här med en påse innehållande lite julklappar, allt i roosa :D
tack P. för det....- du är en pärla ibland ;-)
Jag som har sagt lääänge att jag vill ha en ny mugg, hihi!
Hoppas du gillar mitt paket också ;-)
(nej Petra, jag öppnade inte efter du hade åkt utan det gjorde jag faktiskt nu)
så det så =D..


I natt efter kl 12, fick F. öppna ett paket som han fått av "alla sinne bana" (läs katterna) innehållande en parfym ;)
Och ett i morse, av Torkel (läs våran största katt) innehållande en skiva...

Undrar vad mina paket innehåller? ;-)



gidjulen
Sååå...GOD JUL på er ute i världen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback