lördagen den tjugonde december.

Idag är jag ungefär halv.....död. Vart lite mer än bara ett julbord igår, men kul hade jag. :)
Dock så va det väl inte så kul då jag ställde mig på huk & skulle plocka upp nått på golvet i morse (läs klockan 05:00) och vinglade till så jag får med huvudet rätt in i handfatet..trist!

Idag har jag inte gjort nått nästan, jag mår kasst faktiskt. Jag ska aldrig mer dricka....kanske ikväll!

Och förresten, jag är skit leds. - att det inte blir något på hotellet på juldagen.
det ÄR en av de två höjdpunkterna som vi har här på byn per år, men så blir det inget?
Kan man inte offra sig en gång på ett helt år? Nääe, nu blir det antingen lergodset eller/och kaffestugan.
Men herregud, det är skapligt litet på båda ställena och som enligt mig suger om man jämför med hotellet.
 

"Allt För Byn" Ja, joo jävlar!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Kommentarer
magda

jaså? vart blir det utgång ikväll då?:)



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2008-12-20 @ 16:44:14
Helena

Var visst nåt papper i tillståndet som inte fanns och denna alltid så roliga kommun kunde inte se genom fingrarna.... Hotellet hade alltså planerat för att ha=(



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2008-12-21 @ 18:35:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback