katt skänkes. haha!

ingen aning, ska städa ikväll iallafall för helvete vad den lilla katten gör det stökigt, virvelvinden min!
Hon har snart förstört hela korgen med torkade rosor som jag har i vardagsrummet, inte kul =/.
Det måste vara nått med den rasen alltså, för Spirello va lika dan.
Findus, Tingeling, Tjejjen, Greta eller vad hon nu egentligen heter är nästintill hopplös, jag fattar inte att en katt är så trög att förstå. Skulle hon brinna upp så skulle hon resa sig ur askan på nolltid..
Hon springer rätt in i väggen, ungefär som hon tror att väggen ska flytta på sig. Hon klättrar upp för allt hon bara kan, gör rivstarter på matterna så matterna i piricip åker iväg 12 meter. Hon skriker värre än en kvinna på en förlossning skulle jag tro och skiter mer i kattlådan än en människa med magsjuka.. haha, visst verkar hon söt? =)
faktiskt så har hon några bra sidor, men har nog inte sätt dessa ännu! :) Haha.

Jo då, hon är faktiskt väldigt fin tycker jag. Och om man bortser ifrån det busiga så är hon en riktigt mysig katt..<3
DOCK, tycker inte herren i huset det, Torkel. :P


Kommentarer
Sora

Fin blogg!



Blogg: http://sorax.blogg.se/
2008-08-20 @ 15:43:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback