godmorgon.

Vaknade av att A ringde och frågade om jag ville jobba ikväll, självklart ville jag de så jag börjar 15:30 till 20:30.
Sitter här i sängen med lilljänta och hon är på g, haha!
Kvällen hos Stefan igår va trevlig och jag har blivit besatt av deras underbara katt, Måns. - sååå sööööt & goo!

Nu ska jag klä på mig och städa lite till, hur mkt man än städar så finns det alltid mer att städa. *suck*
Kanske vänta på att Petra ska komma och kolla på min saker jag köpte igår, hihi. =)

BTW, på krogen så kom det fram en norsk och pratade med Elin så vi gick också dit för att rädda henne :P.
Och HAN HADE VÄRLDENS STÖRSTA NÄSA, det är verkligen sant! Fredrik skulle ta kort på mig & Elin och då ville norsken också vara med, och det enda som syns på kortet är gubbens näsa. han va typ 45-50 år. *usch*
Ska försöka lägga ut den bilden framöver (finnns på Fredriks mobil)..


Nääe, nu äre dags att visa vad dammsugarn går för.


over and out / Maria

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback