Jag behövde skriva liiite till ;)

Idag gick jag på långledigt, åtminstone tills på tisdag. Är ledig ända tills på fredag, men hoppas jag blir inringd under veckan. Sen jobbar jag helgen och sen blir de långledigt igen, för då är de student i Sthlm för lillebror så är ledig hela den veckan. :-) sen är det ju nationaldagen efter & fredagen är en klämdag & på helgen är de kalas.
Så den veckan ska jag ladda upp inför sommarens jobb ända till september, utan semester. Jag längtar tills jag oxå får semester. Men så länge det bara är jag, så kan jag ju lika gärna jobba :-)

Jag ska försöka boka tatueringstid i veckan. Tänk att jag gruvar mig lika mycket varenda gång fast jag vet att jag överlever? Hahah... Märkligt!

Har gett upp packningen, det är ingen idé att fortsätta. Jag gör de i morgon.


Ligger och kollar på film; The golden compass.
Hundarna har lagt sig till rätta och så jag...så, godnatt mina vänner...och fiender!


Säger som Petra brukar säga:
Om du i fred på jorden vill vandra, sköt dig själv & skit i andra. (Eller hur fan de nu va) ;-)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback