Hemma & ska sova!

Jobbade kväll, sen for jag hem och hämtade hundarna och for till en vän.
Hundarna busade, vi surrade och drack te. Alltid lika skönt. Tack för att du finns =)

Snart bara en vecka kvar tills Natalie & jag ska till Sthlm....åh va jag längtar <3
Mys med familjen, gröna lund, PINK på globen & en hel helg med Natalie. Kan inte bli mer än kanon :-) hoppas vi får finväder så vi kan njuta riktigt ordentligt på våran lilla resa.

Jag undrar om läkarn ringer nått i morgon eller om jag fått nått på posten när jag kommer hem?! Jag vill börja äta medicinen nu. Jag vill få ordning på detta! Alltså, man kan ha alla möjliga fel det vet jag med all säkerhet, men att ha ett fel så brösten blir större är helt knäppt, kan ni förstå? Ja, det är ett "litet" symptom av flera...HAHA. Än värre när en vän sa idag: men jävlar, har du fått större bröst?
Ja, jag har faktiskt de och gratis va de oxå..

Nåja, sen har ju hela jag växt lite...
Alltså på bredden! :-(
Om man ändå kunde växa på längden nån jäkla gång....närå, jag får vara söt med mina 154 cm! ;-)


SAKNAR LILLEBROR <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback