Det regnar här i Stockholm idag.

Jag går till telefonen en gång till
Jag vet ju var du finns, kan numret utantill.
Men ska jag våga ringa dig och säga hur det känns? När händerna på nummerskivan bränns

Och när jag hör din röst så nära mig,
då inser jag med ens hur jag har saknat dig.
Så mycket som jag vill ha sagt av allt jag tänker på, men det blir bara tomma ord ändå.

Och det regnar här i Stockholm idag
du har det säkert bättre än jag
Det händer inget särskilt, jag har det ganska bra, men det regnar här i Stockholm idag.

Vi gav nog aldrig kärleken en chans
så fel att något fint ska bli en kort romans
Jag ville tala om för dig att saknaden är svår och hitta ord som gör att du förstår.

Och det är bara dig jag vill ha <3


Carola - det regnar här i Stockholm
Lyssna om du vill ;-)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback