Zera, du kan förknippas med Lotta på Bråkmakargatan!

Flickan i mitt liv, min alldeles egna favorit. <3

Snart fyller du 3, om 5 månader har du funnits hos oss i 3 år. Älskade lilla tjej.
Jag älskar din utveckling, din charm & din klokhet. Nåja, du har även en bitchig & dominant sida oxå, den gillar jag kanske inte alltid men ;-)
Du har en otroligt utstrålning & är pappas prinsessa i alla väder. I skogen trivs du som allra bäst. Du jagar både björn, älg & ren. Fy säger mamma, men pappa gör du bara stoltare varje gång ni är ute i skogen & jobbar.
Du kan få mig till tårar många gånger, för att du är så oerhört klok och omtänksam. Jag minns den gången vi var sjuk, husse & jag. Då kom du med din favorit leksak (en rosa elefant) och la bredvid oss i sängen & så gick du & la dig igen. Jag grät den gången Zera :')

Aldrig någonsin ska jag glömma dig eller sluta älska dig. Du är allt & lite till.
..........även om du oxå varit lite hopplös ibland :-)

https://cdn3.cdnme.se/419772/6-3/pic_5135b9c99606ee3cc4e2074e.jpg" class="image">


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback