Försök!

Vad vill du säga när allting är sagt?
Vad vill du känna när någon tagit din makt?
Vem vill du spela, när du lagt alla kort?
Hur vill du leva, när tiden går för fort?
Du vill att jag ska känna, för något som aldrig känts som mitt, men ska jag känna....då ska det finnas tid att känna fritt!

Hur ska du veta om ingen lärt dig hur?
Hur ska du våga chansa, du som aldrig haft nån tur!
Du vill att jag ska älska, med nån som bara älskar sitt. Men ska jag älska
då ska det finnas tid att älska fritt.
Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd? Hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd?

Jag kommer aldrig att förstå meningen med att de blev såhär, till att vi aldrig fortsatte våran resa. Du har gjort ditt val, även om du inte yttrat de i ord.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback