Du är den jag hoppas att du ska vara va?


Märklig dag, hade tydligen en delad tur idag som jag hade glömt...tur de påminde mig på jobbet :p
Fast istället så va jag ledig i morgon fast de stod på schemat att jag skulle jobba.
Fast chefen hade skrivit fel så de är nästa måndag jag ska jobba.
Så de blev jämt upp ändå :p

Ikväll kom jag hem till middag, vin & tända ljus. Fast jag fick äta själv. Haha!
Så nu har jag & grabbarna soffhäng framför Johan Falk.

På onsdag eller torsdag är de dags för prinsen att bli av med tratten & de yttre stygnen. Gud vad han varit duktig fast de kliar så.. Jag tror han längtar :)
Om jag bara kunde få honom att förstå att de bara är några dagar kvar, han tror säkert han ska ha det sådär nu hela sitt liv, haha åh stackare :-(

I morgon är de dags att ta tag i livet. Dieta på riktigt & köra kondition.
Fan ta mig!!!!


Soooo long!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback