Mysigt!



Ligger kvar i sängen, va ju vaken bra länge under natten. Idag blir de Östersund, ska vaccinera prinsen :-)
Vi ska dock bara vänta på chauffören först. Ska även se om jag hittar nått snyggt till studenten, ska köpa mig nå nya high heels kanske? Vi får se.

Vill ha mera värme nu dessutom, men skönt för hundarna med lite svalare väder. I morgon ska vi stanna till hos Eroz uppfödare och gosa med alla fina mastiffer <3 kommer väl bli sjuk, lär ju sluta med att man köper en till snart.


Ang min medicinering mår jag väldigt bra, det är inte alls så farligt som jag trodde...åtminstone inte just nu.
Hoppas de håller i sig såhär :-)

Ska fara ner & boka tid för provtagning å, de svarar ju lixom aldrig därnere :-p


Ja, de va väl allt tror jag :-)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback