Vill explodera!

Tänk att folk vet preeeeecis vad de ska göra för att få mig att tappa humöret!
Blääääää.... Idag är jag mer irriterad än på länge. Tror jag ska sluta alldeles att visa mig bland folk då jag bara får skit för de varje gång.

När de gäller mig & F. så är de såhär. Vi gjorde slut sommaren 2010.
Och sen dess umgåtts till & från.
I vintras/våras när han köpte huset frågade han om jag ville följa med dit & jag bestämde mig för att testa.
De va inte alls länge sen vi bestämde oss för att försöka vara tillsammans igen. Och vad som hänt innan de spelar väl ingen roll? Varken vad han eller jag gjort?
Och innan jag började plugga, så var de alltid jag som betalade våra hyror i Gulldalen (i 4år ungefär), så att han betalar allt är bara en fet lögn & nått ni själva fått för er. Sen är de skillnad att betala allt eller att betala när de krisar.. Eller hur?


Och vad har hänt sen dess? En hel jävla del. Jag är knappt ens ute längre, dricker knappt eller gör nått.
Jag skippade hotellet både halloween & juldan. Att jag sen roar mig en kväll med vänner jag inte träffat på 1,5 år, gav mig tydligen ett slag under bältet? Helt fel om ni frågar mig... För de va tydligen de som satte fart!


Jaja. Nu vet ni ju de oxå.


Kommentarer
Linda

Men fy fan så trista människor det finns! Att man ska måsta förklara sig jämt och ständigt, liksom... Hur ni sköter ert ska väl folk helt och fullt skita i?! Jag förstår inte vad folk får ut av sånt där trams...



Blogg: http://summerberry.wordpress.com
2013-02-01 @ 17:03:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback