Jag tänker..

I fredags hamnade jag & Malin i Krångede tillsammans med gamla vänner. Det va roligt. Jag har inte pratat med en av dem på typ 8 år & de andra på typ 1,5 eller nått. De va kul!

Men Stefan frågade mig, Mia känner inte du dig gammal?

Vad fan svarar man? Jo..jag är iofs 24, 25 om några månader. Jag har låååångt till pension & är ju egentligen inte så gammal, men svaret blev: JOOOO!
För de gör jag, jag känner mig sjukt gammal. Jag har bil & jobb? Va fan hände? Åkte nyss vespa & gick i högstadiet?
De känns som om jag inte har koll på nånting. Ibland känner jag mig som 16, speciellt de sena nätterna jag får skratta hem i mörkret. Men det kan man ju inte göra varje dag direkt.
Jaja. Snart är man ju 30,40 & snart 50! Bara 25 år kvar!!!! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback