Sömnlös & sjukt förbannad!

Inatt blev de inte mer än 1,5 timmes sömn. Stötigt! Men nu är de dags att kliva upp för idag är de jobb för min del.
Sen så.... Bolaget, boys & bubbel ;-)

En kväll med folk som bryr sig och inte med folk som är skeva, funtade som idioter & helt jävla väck! Jag förstår inte, hur det är möjligt. Men man lär sig av sina misstag. Du är som ett levande kräkmedel, usch! Det stör mig så.
Hur kan man bara ljuga gång på gång & sen ha mage att låtsas som ingenting?
Jag är såå otroligt tacksam att jag inte hann gå fler steg i din riktning & tro på allt du sa. Du förtjänar att sitta ensam, på en öde jävla ö. Där varken jag eller andra slipper se dig! DRA BARA DRA!!!

Ni tänker säkert, varför tänker du på denna person då? Jo, för att jag är så full i hat och de måste ut nånstans.
Jag har snart sansat mig, så då kommer de inge mera. Bara ni har tålamod.



Nu, ut med hundarna :-)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback