Östersund tur&retur

Idag va jag följeslagare in till stan.
Vi va på sjukhuset & vad jag saknar att vara där, hade jag haft möjlighet hade jag lätt jobbat där. Det är så himla spännande och jag hade så himla kul när jag va där på 213. Saknar de!

Nåja, jag har landat hemma i soffan!
Vad mer kan man göra?
Jobb i morgon & resten av veckan, de är fullt med jobb nu i maj. Härligt =)

Ligger & kollar på Morgan & Ola-Conny, jag dör. De är så himla "korkade". Jag nästan skäms! =p hahahaha. Men de är ju roliga å.


Vill att maj ska gå fort nu, så jag får åka till Stockholm med Natalie och bara må gott & hitta på massor med roliga saker.
PINK, Gröna Lund & shopping.
Veckan efter de, så åker jag ner igen för lillebror tar studenten.. Gud vad jag längtar ner, riktigt mycket. Mitt fina underbara Haninge <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback