Älskade ängel!



Varför är de så svårt att få ur dig saker & ting? Jag vill så gärna nå dig, men de är svårt. Jag vill så gärna prata med dig men de är ännu svårare. Ibland behöver vi inte ens säga nått, men nu finns det massor att säga. Du är min bästa vän, min andra hälft & mitt ljus i mörkret och ändå så är allt detta så svårt? Jag förstår inte. Jag har helt tappat förmågan att förstå mig på oss. (Fast det har jag kanske aldrig gjort när jag tänker efter)

Jag älskar dig, oändligt mycket.
Och allt vi gjort kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat, lika så du & vi.
Jag kan aldrig tacka dig nog, för att du finns i mitt liv....jag vill att du alltid stannar där.

Förlåt mig för allt dumt jag gjort & kommer göra, de handlar aldrig om att såra dig.

Jag älskar dig, till månen & tillbaka.
Du är livsviktig för mig!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback