Hatar är ett starkt ord

Men det är de jag gör, hatar starkt.
Varje gång jag ser dig eller hör nått om dig så blir jag sååå hederligt förbannad.
Jag hoppas du förstår att jag avskyr dig & skulle inte ens rädda dig om du va på väg & drunkna. Elakt? Knappast. Du är elak, falsk & så förbannat vidrig.


Nåja, jobbar kvällen ikväll. Mys!
Va länge sen jag jobbade en kväll på röd känns de som.
Men de kommer att gå bra, jag vet ju de. Undra vilka stjärnor som jobbar ikväll ? :)

Här hemma är de mys, Zera är morgontrött & sover ännu medans Eroz hållt igång hela morgonen, ungefär sen kl 6. Tur man kan sova lite imellanåt.
Nu sover han iallafall i korgen, har fått jagat honom några gånger för att han snott skor...Sötnosen!

Igår blev de Johan Falk, jag älskar Seth Rydell ;-) ögongodis.


Har pratat hela morgonen med en fin vän i telefonen, det är underbart att ha en vän som dig. Tusen tack för att Du finns. <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback