Summerlove!

Vad jag älskar solen! Ett glas vin & lite jordgubbar skulle sitta fint, och som pricken ovanför i;et kanske nån att rulla runt i gräset med? ;-) höhö!

Nä skämt & sido ( ;-) ) så ligger jag i solen & steker på mitt blekfeta fläsk, dock känns det meningslöst då jag tror att solen glömt bort hur den ska göra mig brun. Eller så har min hud glömt bort hur man blir brun? Skitsamma...ni hajjar va?

Ikväll ska jag förvälla murklor, för första gången i mitt liv. Det känns som om det blir några vuxenpoäng till där va? Hur många poäng till behöver jag samla för att bli vuxen? Äh...en hel del förmodligen. Dom försvinner ju som ibland oxå ;-)

Zera, ligger under busken i skuggan. Solen är för varm, huga....lillgumman!
Men ikväll kanske vi får kasta lite pinne nere vid älven? Vi får se... :)

Nu, STEKA :-D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback