Solen :-D

Underbart! Har satt ut Zera på lägdan, hon verkar trivas :) själv ligger jag på gräsmattan & solar, hoppas vädret i helgen blir såhär eftersom att jag ÄR LEDIG :-D har ju jobbat 5 av 6 helger eller vad det nu blev :p jag vill grilla nu, det har lixom inte blivit av ännu!

Det är så skönt med hus, här kan jag ligga & sola bäst jag vill. Zera kan vara ute & katterna verkar trivas bättre än alla andra :p de umgås mer på nått vis, dom håller sig alltid i närheten & är gärna med ute på gården eller myser med Zera där hon är. De jagar varandra (Zera & katterna) och jag tror faktiskt de är lika glada som jag :-) i gulldalen va katterna borta flera nätter & ibland trodde man nästan de hade försvunnit! Men nu ser man hur de myser under äppleträdet eller sitter flera timmar på en sten & smyger på råttorna på lägdan. Det värmer mitt hjärta!

solen bränner mot min hud, men än så länge värmer DU mig mer <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback