Nyduschad denna tid på dygnet, händer nästan aldrig! :)

Då har jag duschat, har inte riktigt vågat kolla ut om det kommit snö eller inte :(
Igår hade jag besök av finaste M, blir så glad varje gång hon kommer, promenerade gjorde hon oxå, duktig tjej ;-D Älskar dig bruden! <3
ikväll ska vi se en film vi (jag&malin) väntat länge på: the devil inside...hoppas den är lika bra som jag/vi hoppas :D jag vill bli livrädd! ;) haha!!!

Dags för stan, gruvar mig! :)
Men det ska gå bra, bara snön håller sig borta. Det är den som ställer till det ifall den kommer, jag som nyss bytt till sommardäck (a) eller..inte jag då men! :)

Sen är jag klar med källarn oxå, woohoo! I löve it ;D tvättade min första maskin tvätt där nere igår & det va ju mycket roligt, eftersom HELA tvättmaskinen är på tyska! *jippie* nä men det gick ju tillslut och kläderna såg ut att hade klarat sig fint - sikken tur ;)

Ha en bra dag alla :)

Pernilla; haha, nejnej! Du är ju för söt <3
Så långt har jag inte kommit med mitt liv ännu! :)


Kommentarer
Malin

Älskar dig <3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-05-04 @ 12:21:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback