Min mil!

Är gjord, jag har alltså gått en mil FRIVILLIGT?? Inte i ett svep, men under dagen. Började med 6 km promenad, sen för 2 timmar sen gick jag 2,5 & nu 1,5. Jag skulle gå 4 direkt på andra rundan men då upptäckte jag att jag tappat min hemnyckel så F. Fick köra tillbaka mig samma väg & jag hittade den :) låg i gruset en bit längre bort från huset. Tur!

Zera & jag sitter ute på altan & njuter av kvälls-solen, jag älskar den! :)
Saknas iofs bara en kall öl eller så, så vore de toppen! :-) hoppas vädret är såhär nu framöver, sånafall blir jag ännu gladare & får ännu mer energi! :D

Puss


Kommentarer
Carolina

Tack för din fina kommentar Mia :)



Blogg: http://carolinaalarsson.blogg.se/
2012-05-22 @ 15:27:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback