Ledig idag!

Ibland är det jobbigt att vara ledig, för jag har ingenting att göra ? :/
Iofs skulle jag kunna måla klart tvättstugan, men jag är så kass på att måla så jag får mer färg på hela mig än vad väggen får (a) så jag gruvar mig alltid, har målat ena väggen så bara andra kvar. Kommer bli najs :)
Sen har han äntligen satt upp fästena så jag kunde hänga upp gardiner i sovrummet, sååå jäkla nöjd :) ja, jag kan tyvärr inte lägga upp bilder här från mitt album (det står bara att bilden inte kan laddas upp, nån som vet varför?!) så jag blir både arg & leds :p min vanliga otur.

Har även hunnit städa toaletten, köket & nu ligger jag & kollar på film, ute blåser det fan nästan storm tycker jag, så vi blir inne idag snuttan&jag =)
På fredag blir det kanske Östersund en sväng igen, det blev en del som inte blev handlat sist så då tar vi det då :)
Jag måste bara in på ixo-house och köpa mer av dom där helt sjukt beroendeframkallande doftljusen :D kanske den godaste doft jag känt, skulle lätt kunna ha en sån parfym! Det luktar nytvättat typ! Iofs har jag ju CLEAN parfymen, men den här lukten....är snäppet godare ;)

Nåja, det blev lite att skriva om iallafall..vi får se när jag återkommer :)
Nu, fortsätta kolla på American Pie!

I Love You Until The End <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback