jorå..

Idag har jag hunnit med en hel del, åh vad jag trivs med livet ibland.
Jag har bla;
- Jobbat
- Solat (ute)
- Hämtat ut mina nya jacka
- Förvällt mina murklor
- Varit till Farmor & Ia med murklor
- Varit ute på en 2 km jogging/promenad (mina ben är helt slut efter igår, haha)
- Beundrat våra fina träd han kom hem med idag.
- Kollat lite på kryssningar

I morgon är det en ny dag, jag ska jobba och sen hem & njuta.
Ehhmn, jag skulle ju vara ledig i helgen? men tog på mig ett pass i helgen eftersom det är storhelg tydligen, alltid bra med lite extra.

poppar musik på spotify & tänk att vissa låtar får en att få såna känslor? det är nästan så man är tillbaka i det ögonblicket...man ryser!

Skitsamma... nu tänker jag faktiskt kvällsfika. :)
i min ensamhet tydligen....

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback