hemma!

Vi tog den lilla rundan, gummsan och jag! Ibland gör Zera mig förvånad & jag tänker: är det där min hund? haha. Nä men idag gick hon fot i hela 500 m? Jag vart helt paff, att hon kunde 50 m visste jag. Men hon blev väl lika slut efter joggigturen som jag blev =p men hon är såå duktig och vi är sååå sugen på en liten lillebror.

Justja, igår ringde Nadja till mig & vi surrade en himla lång stund. Så kul! =) Vill faktiskt åka ner & hälsa på henne, så vi kan gå på Liseberg, Ullared och massa annat styggt. ;)

Jag tänkte nääästan klicka hem jackan jag såg på en sida på internet, men hejdade mig?
Måste rådfråga nån ;D


Herregud, snart fyller jag 24 år? (det går väl an, MEN) det innebär oxå att den 1 augusti, fyller tvillingarna 18???????? kan det verkligen vara så? Jag minns det som igår? När vi satt där på Huddinge BB och skulle bestämma namn på dom. Åh! Jag önskar nästan de va så småa igen :') jag var 6 år när de kom till världen och malligast och stoltast i hela världen var jag, åh vad jag saknar er. =( Men i sommar ses vi igen, då ska vi skåla & dricka bira ;) OCH det innebär oxå, att Sebastian fyller 11 den 27 augusti, vart fan ta tiden vägen????
Det finns ett ordspråk som lyder typ "Det är på sina barn man själv ser att man börjar bli gammal" och visst är det så, fast det är på mina syskon jag själv ser att jag börjar bli gammal, haha. Jag har de finaste syskon man kan ha och jag önskar bara att de bodde nära mig. Så jag kunde krama dom precis när jag ville <3
Ni är mina stjärnor och jag finns alltid här, även om ni inte alltid ser mig. Emma,Simon & Sebastian <3<3<3


Nääe! godnatt nu.

Kommentarer
Malin

<3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-05-16 @ 23:43:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback