fredag!

Min lilla tur med Zera blev visst 5 km, hmm... ;) jaja, man hinner ju iallafall se mycket fint efter vägen och njuta av solen. Ser ni så snygg hon är? :)
Har nyss gjort månadens roliga, betalat räkningar. (va triiist det är)

Iallafall, i morgon ska VI till stan. Längtar! Dock har jag lovat mig själv att inte köpa för mycket, men det brukar bli så att har man pengar hittar man ändå inget och är man utan hittar man hur mycket som helst.
Måste ju ha lite sommarsött nu när sommarn är på ingång.
Får hoppas man hittar nått då! =)

Nu, ska jag städa lite. Har lagt en massa papper här på köksbordet, puuh.
Tur jag fått ordning på mitt liv, förut struntade jag i hur allt såg ut. Min flickrum va oftast kaos, men nu får jag nästan spader. =p Men vad gör de? det är ju finast när det är städat... :)







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback