Fjant Mia!

Haha, ibland känner jag mig som en kär 13-åring! Då man va sådär flamsig & alldeles till sig, haha - Gud va löjlig jag är ;-)

Ikväll blev det en annanaspaj till, den från igår tog ju slut redan igår! (fanns en pyttebit kvar idag) tyvärr har jag ju inte smakat den själv, men jag ska! :)
Jag är så full av energi? Undra om nya dosen börjar hjälpa, eller är det bara mys-energin som gjort mig såhär? Vet inte...men underbart är det. =D kanske är det både och? Mer mys & mer medicin så kanske de blir trevligt folk av mig oxå till slut ;-) höhö, som Malin eventuellt skulle skriva ;)

Dock tog jag ingen promenad idag, men får väl ta 2 i morgon ;-) eller så springa fortare eller extra långt!

Nåja, klockan ringer klockan 6 imorgon! Dags för mig att krypa ner..vi hörs i morgon!



Kommentarer
Malin

höhö raring ;D <3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-05-11 @ 11:00:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback