kärleksrevolt.

Idag skulle det vara bilder här, men eftersom det tog sån jäkla tid så skippade jag det.
I veckan jobbar jag 6 av 7 dagar, 7-17 dagar. Härligt.. Tur jag tog tjuren vid hornen och gick till Strandliden och bad om intro ;)

Idag va det en tant som sa; kom hit får jag en kram, för jag älskar dig för du är då så go och gullig min lilla ängel. Naaaw, how cute? :) klart söt-tanten fick en ordentlig kvällskram :)

Jaha, vad ska jag mer skriva här? Det händer egentligen ingenting, eller jo det är ju föresten det de gör, men jag väljer att avstå från att skriva om det här.

Snart är det april, tiden går fort nu. Denna vinter har varit underbar, nästan inge kyla och så har den varit orthört kort känns det som. Våren är ju typ här. Solen va uppe vid 7 redan för nästan 3 veckor sen, awesome. :D
Jag vaknar lixom till liv nu, jag får ny energi och livsglädje. Mmmm, det känns bra. :)

Inatt bestämde sig en av mina katter att äckla sig (eller va fan han hade för tanke) med den andra, SOM LÅG PÅ MIN KUDDE BREDVID MIG. Åh jag trodde jag skulle dö, både jag & Findus (tack gode gud) tyckte verkligen inte att lilla-grå´s ide var särskilt bra. Findus sa ifrån, vilket resulterade med en liten figth sådär vid 3 tiden,  det är straffet man får för att man vill vara snäll och låta dom ligga och gosa en natt. Nåja, sånt händer antar jag!

Jag ska nu, för tredje natten irad, försöka se klart filmen Coraline.
Hittils är den ju bara såååååååå jäkla bra! :D Fränare liten varelse har jag aldrig sett.

Just, måste tacka Malin (igen och förmodligen inte sista gången) för allt hon gör. Vilken vän, vilken pärla.
Hon har hjälp mig med så mycket så snart kan jag nog inte göra nått själv längre, höhö. Lixom, ja.. jag är stum.
Jag kan inte med ord förklara hur glad jag är, du är awesome bruden, flera gånger om! <3

Justja, jag åt sallad till lunch idag, undra om jag ska äta upp den till filmen - jag tror jag gör de.
Godnatt på er därute, så hörs vi en annan dag.

Over and out / Maria




Le baby, le - du värmer mig med det leendet.


Kommentarer
Malin

du är bäst vännen ! <3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-03-19 @ 22:53:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback