jag kallar henne....Malin!

Det finns alltid människor som gör en sådär extra glad, i min närhert finns det flera, som ibland säger & gör saker jag aldrig trodde de skulle säga eller göra - det är ju underbart.

jag är en ganska busig tjej ibland, om jag får säga det själv. jag gör vad jag känner för och det känns bra.
jag älskar impulsiva grejjer och är egentligen full med hyss ;) jag följer inga regler & frågar ingen om lov :D
okej, jag gör inte vad som helst. men det som faller mig i smaken även om jag vet att det är fel ibland.
men man har ett liv & det tänker jag ta vara på. jag har gjort en del saker, som jag varit nyfiken på - men nu är det lixom gjort och det känns ju lixom bra, då kan man ju lägga det åt sidan. eller hur?

Alltså....att ha en bästa vän, är en fin gåva eller hur? jag har mött många människor genom mitt liv, som har berört mig på många sätt men som sedan man tappat kontakten med. men jag har hittat en vän, en väldigt fin sådan..jag kallar henne Malin. (jag tror hon heter så oxå) Jag undrar, vad skulle mitt liv se ut just nu om hon inte fanns? Vem skulle jag vända mig till när alla andra sviker och visar att allt varit byggt utav falskhet? Ingen antar jag..hon är den första vän jag vänder mig till, hon är den som vet mest om mig just nu fast egentligen är den kompis jag känt kortast tid? jag har hunnit berätta hela mitt liv för denna tjej och hennes stackars öron :p
Hon är den vän som ärligt skulle säga att jag gjort fel & att det var dumt, men samtidigt den vän som skulle stötta mig i det. Hon är den som alltid kommer ha sin dörr öppen, oavsett vilka dumheter jag gjort - och jag för henne. jag är tacksam, att ha en egen Malin och jag vill bara att DU ska veta det. Du är en unik liten stjärna och jag hoppas du aldrig kommer slockna - för när jag är vilsen, måste du vara den som leder mig rätt. för du är (konstigt nog;)) betydligt smartare än jag själv. jag behöver någon som dig - annars skulle jag kraschat för länge sen. ja, jag älskar dig Malin. Så är det med det.



Kommentarer
Malin

Älskar dig <3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-03-12 @ 12:24:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback