han tog mig till himlen, sådär bara fram&tillbaka.

Nattankar, kanske det mest deppiga man kan ha? Iallafall jag.. Därför, tänker jag inte ha det ikväll :)
Jag ska njuta, att jag sakta men säkert är på väg tillbaka och aldrig mer....ska jag tilllbaka dit.
(jag har kastat ut det sista av dig som fanns kvar i mitt liv)


Har inte rört mina skolböcker heller, suck på mig. men vad hade jag trott egentligen? =p det är ju jag...

På fredag (om jag orkar efter op) så ska vi köpa färg till rummet uppe. För det ska jag & Malin måla i helgen, så det blir fixat & snyggt där inne också. Sen är nog de mesta "grov" jobben gjorda. Sen är det bara för grabbarna att börja bära möbler för hela slanten. Jag har gjort mitt, haha! :)
Nä, men huset kommer bli riktigt mysigt när allt är klart, ibland önskar jag att de va mitt eget :D haha.

Jag ska återgå till jobbet i morgon, mjukstartar med 5 timmar kväll. Härligt!
Ja, jag ska inte klaga. För egentligen...har jag det otroligt jävla bra





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback