fina, fina, fina!

Torsdag idag, har fortfarande ont i magen och känner mig hängig och illamående. menmen!
Jag är ganska leds, det va ju såhär det INTE skulle bli. Men så blev de och jag är inte alls förvånad.

I helgen ska jag bara ta det lungt, tror kroppen behöver de. Vilade inte alls efter min op, utan började veckan med 60 timmars jobb. Är man tjurig så är man. jag gillar ju mitt jobb.
Inte för att jag vet om jag behövde vila nå särskilt, men det kan ju ändå vara bra eftersom det känns på kroppen att man varit sövd och hela baletten.


På påsk blir det till att få besök, kommer en hel hög ifrån Sthlm, som ska bo lite överallt här i byn ;)
Så roligt. Jag älskar besök. Speciellt om fina lillebror kommer till mig ♥ Han är viktigast, alltid.


Ska ut till bilen och plocka in massa rat, ibland tror jag det är lika bra att bosätta sig i bilen.
Det känns ändå som om man har allt där. =p Kanske ska köpa mig en husbil, vore smidigt och bra.

Dags för dagens intag av alla tabletter, 4 olika tabletter. Sammanlagt 7 piller. Bra skit säger jag!
Smarta människor som lyckas, mycket smarta.

Tjing. Ha det så bra. Återkommer!


Tack för att du finns Farmor

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback