feberfria Mia

hur underbart känns det inte? att efter flera dagar vara feberfri? jag har orkat mig upp, duschat, fixa håret, städat lite och kollat runt på internet - det tog mig alltså 4 dagar i sängen för att orka det.

Har även kollat lite på min blivande tatuering jag ska göra, gonna be nice ;)
bara att vänta på lönen så löser det sig förmodligen (A). Eller om fegisen tar över, men jag har iallafall gjort 3 st, så jag vet att jag inte dör av det. men ändå. lika nervöst varje gång.

Zera är förmodligen dö-leds på att ha en sjuk matte, men hon är så duktig som inte klagar ;) <3
Tur det går att släppa henne på baksidan så hon kan springa och göra det hon ska.

Snart är det påsk, hoppas att mina fina kommer då. Mamma sa, men man vet aldrig. :-)
Jag vill ju det, vill ha dom här hos mig. <3



Nu ska jag se Törnrosa, haha! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback