Boden nästa.

Ja, idag tänkte vi åka till Boden, en tant & jag. Eller hon skulle dit och jag följa med, vi skulle ragga karlar för pengarnas skull, tåget skulle gå halv två. Jag tänkte, jag har ju varken pengar eller varit i Boden - så varför inte lixom? :) Tyvärr kom vi inte längre än dit, det va ju synd. Såg framemot den där resan!


Kvällsfikat fick bli ägg&räk mackor, gott. Ska även se Järngänget ikväll, undra om den är bra.
Jag har jobbat idag och de sista timmarna va sååå jobbiga, jag va så trött i kroppen (dumma jäkla ifluensa), men i morgon är jag ledig så då ska jag vila upp mig inför min jobb helg. :-)
Jag har lite problem oxå, om jag ska vara på Strandliden eller Nipängen i sommar. Mest troligt blir det Nipängen eftersom det är där jag "hör hemma", men samtidigt kul att pröva nått nått ställe. Vi får se.


Har jag nämnt London för er? :) Kanske...iallafall funderar jag på en weekend i London i maj eller så, skulle vara så mysigt. Jag får prata lite nogare med mina tänkbara resekamrater om den saken. Hoppas någon nappar :)





Nu ska jag pussa lite på min fyrbenta kärlek och låta henne gå ut & kissa natten :)
Godnatt på er.


Only the strong will continue.

Kommentarer
Anonym

MEN DU OCH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!! Only.. We need that /P.



2012-03-22 @ 14:11:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback