vi trotsade allt

igår blev det crousing i Sollefteå, även fast det regnade. Men det va uppehåll mest hela tiden och eftersom jag drack lite så frös jag inte så farligt :-) jag skyller nog på R. att jag mår som jag mår, tror han hade redbull & vodka (det kan man bara INTE säga nej till) men det va en rätt kul kväll, hela helgen har varit bra tycker jag.
Idag regnar det till förbannelse här, så jag tror jag stannar inne, även om mitt promenadbegär bara växer & växer.


Jo, imorse fick Findus sina kattungar, alla är mot de mörkare hållet & såå söta.
Zera är nyfiken och smyger upp tillsomtätt för att kolla läget, sen ligger hon och vaktar på mattan som ligger framför, sötehoon! ;)

ÅH! inatt köpte jag & Malin varsin kebab i bröd och jag har ALDRIG svullat en kebabjävel sååå fort.
Jag dog, va så förbannat gott. (jag som dietar i vanliga fall) kändes som om jag inte ätit på flera veckor.
Iofs har jag väl knappt gjort de, men iallafall. Och eftersom de regnar & är trist så funderar jag på att
beställa mat från kaffstugan idag, en sallad eller en plankstek, har inte bestämt mig än =p
Så kan jag få ha en liten svullarhelg nu då.

Nu, leka med vovven! =)
Hon bara älskar sin stora tennisboll som piper!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback