Underbar & älskad!

Ligger framför Segemyhr med Liten på bröstet <3 han spinner & tittar på mig imellanåt, för att nästa sekund vara på väg att lämna mig. Jag hör hur Zera snarkar högt som ett ång-lok från övervåningen & jag måste nästan småskratta :)

Har ni som jag? Någon som betyder jättemycket för er, utan att personen är medveten om det? Alltså..kanske en gammal vän man bryr sig jättemycket om men kanske inte träffat eller umgåtts med på flera år? Ja, ungefär på det viset...
Jag har en, eller egentligen två. Men den ena, gör mig alltid glad med bara ett hej eller ett leende. Det behövs så lite för att jag ska bli så glad, så konstigt egentligen. Det är en vän som jag alltid gjort allt vad jag kunnat för och tänker alltid försöka ställa upp. Även om personen ifråga inte alls har samma "känslor" tillbaka, så kommer jag alltid ställa upp, till 110%. =) just live with it!
Det är en fin vän, som har satt sina spår & jag är glad för de!


Malin; så länge vi gör misstag, behöver råd, kan skicka sms & behöver nån att skratta med, så kommer vi alltid vara vänner <3


Kommentarer
malin

oavsätt vad så kommer jag alltid va din vän! <33



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-06-19 @ 11:43:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback