Taggar upp för 8 km promenad!

Tänkte gå "grisrundan" idag, men jag måste ladda. Det va nästan 1,5 vecka sen jag gick så långt..så jag vilar en stund till & sen så :-) tänkte ta med mig Zera runt, vi får se om jag kortar ner rundan lite för hennes skull, eller så får husse hämta efter 5 km. Vill inte gå så långt med henne eftersom vi inte röntgat hennes höfter & armbågar ännu, men det ska göras nu efter sommarn.

Igår vägde vi henne & mitt hjärta slog ett glädjeslag, 39,2 kg :-D sist för någon vecka sen visade vågen 37,6 kg eller nått sånt. Det är uuunderbart, vill ha upp henne på 40-45 där hon ska ligga.
Tycker 36-37 kg är för lite, som hon legat på nu bra länge....Glad matte!!

Solen skiner idag, än så länge inte särskilt varmt. Men hoppet är det sista som sviker.

Smaken av dig i min mun <3
jag älskar dig!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback