She´s the one <3

Ja, då är denna lediga helg över.
Haft en bra helg tillsammans med frugan, hon är väl toppen? en vän som dig borde alla ha tycker jag!

Jag är trött, så förbannat trött. Jag undrar varför? Jag som varit så pigg nu på slutet varför ska jag bli såhär nuför? jag vill inte, jag vill verkligen INTE. Jag som dessutom har fått massa energi i helgen, fast i en annan form än den jag brukar bli som allra lyckligast på.
Men helgen har varit bra, riktigt bra.
volleyboll.skratt.alkohol.nattmat.hockey.xbox.öl.senanätter.
finamänniskor.regn.bilar.musik.kattungar.crousing.hemligheter.
- min helg i stora drag.




frugan & jag <3<3





Jag & Hans :D



Tack för en mysig helg allihopa, jag är nöjd!
Dags att ladda upp för en jobbvecka, jobbar 6 dagar av 7.

PUSS ifrån mig.

Kommentarer
malin

gullfrun! <3



Blogg: http://malindahlberg.blogg.se/
2012-06-03 @ 23:11:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback