om sanningen ska fram

Snart är det dags för att dejta sängen, tog mig en kvällpromenad med Zera, dock har jag kommit av mig med träningen pga olika anledningar, dumt! Men jag ska bättra mig.
I morgon är det jobb, sen är jag ledig i helgen. Jag undrar vad man ska göra då rå?

Är på jakt efter en CC, dock finns de flesta söder över. Göteborg, Kalmar osv.
Hoppas det kommer nån nära Sthlm snart, då är det som taget. :)


Kattungarna växer & blir sötare och sötare, dock har jag en som är såå liten så jag hoppas den klarar sig.
en hade tyvärr dött under tiden i Sthlm, den finaste hanen. Typiskt :( Jaja, han fick då bli begraven bredvid körsbärsträdet den lille sötnosen.

Ikväll tror jag att jag ska göra mackor med murkelstuvning, det är väl gott de? =)
Fast frågan är ju om man orkar.

Ja, vad ska man mer berätta? Har lixom tomt på ord...
eller nej, men jag har ingen anledning att bertätta allt bara ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback