Mitt framtida liv!

Jag vill så mycket, men jag måste fixa mina sista betyg. Iallafall i matte!
Jag vill bli; Sjuksköterska eller polis. Jag vill bli kriminalinspektör eller ssk på akuten.
Jag måste plugga =p jag ska bannemig fixa detta, tids nog! 
Och andra sidan så har jag lite andra planer innan ;)
 
Jobbat ikväll, gick fiiint =) kom hem till grillat & ett glas vin.
Underbara fina <3
Ligger & kollar på en BECK - Advokaten, sen ska jag sova! :-)
 
Känner fortfarande en stor besvikelse, men jag är glad att jag fick veta 
sanningen. Egentligen ska jag inte bry mig, men det gör jag. För du är en större
skitstövel än jag trodde. Jag tänker inte hålla dig bakom ryggen nästa gång.
Allt jag ville va & bara berätta det jag visste, men jag kunde inte. 
Dels för att du egentligen inte sårat mig & dels för att jag får skylla mig själv.
Är man med i leken, får man leken tåla!!!!!! 
 
 
Tack Fredrik, för att du är så fantastisk!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback