Längtan!

Längtan blev idag större än någonsin efter ett "syskon" till Zera. En liten bit bortanför mamma så fanns det ett jättetrevligt par, som hade just en CC & en hane dessutom. Jag har aldrig sett en sån i verkligheten, bara några tikar & jag blev kär! Klart snuttan ska få en lillebror, en vacker dag. Så stor & fin, ja vad säger man? :D jag är fast! Jag har ju velat haft en tik till, men den här va så fin & stor & snäll så klart de blir en hane nästa gång! :) seen får de räcka ett tag!

Snart är jag i Sundsvall & det är dags att återgå till verkligheten igen..
Men tack alla ni som förgyllde min helg & gjorde den toppen.
Mest tack till min fina lillebror som sjöng mig till tårar, kanske det finaste framförandet av ja må hon leva jag någonsin har hört! <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback