Kom igen nu

Ditt beteende styr mitt. Jag fattar inte? Ibland är kyssarna hetare än lava för att nästa dag knappt synas?....märkligt!

Vi kämpar på med liten, han är stark.
Idag låg han på mitt bröst & slutade andas. Men han pep till & så fortsatte han igen. Jag KAN inte låta honom dö, han kämpar ju så hårt för att stanna här hos oss. Han matas ofta med ljummen grädde & jag kan erkänna att jag faktiskt gråter lite varje gång jag tror han är död.
Han är redan tingad & hans familj väntar ju, plus hans storebror! (de tog en katt i höstas) jag kan bara inte ge upp, jag gör det...när han gör de! <3

Tänk, i början ville vi ta bort 3 av dom & nu gör man allt för att rädda livet på dom små!

Sitter & spanar in massa sommarsött.
Men nä, tack biljävel för att du gick sönder istället.....


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback