Jag skiner även om det regnar

Igår blev de en del tokigheter, nästan helt i min smak - dock var jag nykter :(
Annars hade allt varit roligare eftersom nästan alla andra drack. (fjortis.nu typ)
Nåväl, hemma i sängen halv 4 iallafall.

Det regnar ute, konstigt!
Förstår läget, klart himlen måste få gråta ibland.

Jag har tagit mig en öl, är på halvdåligt humör och hoppas att nån gör min kväll bra sen.

Alltså, jag trivs så bra på Nipängen.
Vi har alltid roligt när vi jobbar & vi skrattar gånger flera. I fredags skrattade D. åt de där Björnklippet & jag skrattade bara jag tänkte på D. Haha :-)
Alla människor sprider sån glädje där & våra boenden ger oss ständigt nya saker att le åt. Det är lixom där jag hör hemma =)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback