En vacker dag

Har precis lagt mig i sängen, kollar på Segemyhr & tänker.
Jag saknar sommarvärmen? Idag har jag klippt gräset, all by myself :-D vuxenpoäng till mig!
 
Kan någon rädda min sommar? Nån tusen lapp direkt in på kontor önskas ;-) 
Midsommarhelgen verkar bli lugn, taggar upp inför crousingen istället.
Jag hoppas den blir betydligt mycke roligare än förra årets. 
Vi har fixat en grind som ska upp på altan, så den har jag grundmålat idag,
så den ska väl upp på fredag :)
 
Har tänkt jobba extra om det behövs i helgen, moneymoney! 
Sen är det alltid mysigt att jobba när det är nått extra :-)
 
Idag har jag varit på Hembygdsgården för första gången i mitt liv, kusligt ställe om 
man frågar mig (och förmodligen Malin) :-)
 
Jag saknar Liten :-( 
Har ingen att pyssla om och mysa med.
Dom andra kattungarna bara skriker så fort man tar i dom :-p
 
 
 
Känslan att kyssa dig medans natt blir till morgon.
Känslan att ligga bredvid dig & höra dig andas.
Känslan att se dig le i ljuset av en svag sol.
Känslan att få kyssar som innehåller mystik.
Känslan att få tappa förståndet.
Känslan att få försvinna från verkligheten.
Känslan att få smeka av dig dina kläder.
Känslan att känna din tunga snudda vid min hals.
Känslan att känna smaken av dig i min mun.
Känslan att få vara din en liten stund.
Känslan att älska <3
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback