En timmes lunch!

Sitter på jobbet & har lunch, idag slutar jag 16. Inatt somnade ännu en kissunge in, jag fattar inte vad som händer?
De tre som är kvar är stora & fartfyllda men nu dog lill-tjejen, hon blev precis som Liten. Stannade i växten och slutade äta (fast jag matade de med grädde & vätske-ersättning så gott & ofta jag kunde) Jag tycker det är tråååkigt :(. Nåja.
 
Vi är återigen inne i en eftermiddagsvecka, vilket betyder att jag är ensam hemma till halv 1 på kvällarna/nätterna.
usch, jag HATAR eftermiddags-skiften. Det går ju, men det är ju så förbannat jäkla tråkigt!
Jag gillade treskiftet bättre, även om det medförde att jag fick sova ensam vissa veckor.
Äh... =p vad intresserar det er egentilgen?
 
I morgon blir det kanske Östersund med faster en sväng, vi får se ifall jag får jobb eller inte.
Jag skulle ju behöva lite saker, dock kommer inte lönen fören på onsdag. typiskt eller vad?
blir nog kanske en tripp till Sundsvall på fredag (A) ;)
 
 
jahapp, jag har faktiskt inge mer att berätta. inte nu, men det kanske kommer under dagen.
 
 
 
 
 
Mina två helt underbara sambosar =)
Jag älskar er, för mig är ni livet! Puss
 

Kommentarer
J

inte polis =D



2012-07-06 @ 18:49:34
J

inte polis =D



2012-07-06 @ 18:49:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback