En awesome födelsedag!

I år ska jag göra nått jag inte gjort på flera, flera år! Jag ska fira min födelsedag hos mamma & mina syskon.
På fredag har jag fått en kryssning, så vi ska åka med Cinderella tills på lördag. Underbart. Jag blir glad!
God mat, massa dricka & massa roligheter. Som jag längtar!

Jag älskar mitt jobb, mina jobbarkompisar & allt runt om.
Jag blir varm av att det finns människor som ser till att man kan komma iväg på nåt sånt här. Tack snälla ni :)

Jag har inte gått på flera dagar, vädret gör mig inte särskilt pepp. :/ ska försöka ut sen, men allt man ser är regn & rusk. Räcker med att jag fryser inomhus.

Åh, lillsnuttan älskar kattungarna.
Hon springer upp tittsomtätt, idag när jag kom hem så skulle hon visa kissarna för mig :') och frågar man hur tissarna mår, springer hon upp direkt! :)
Mina fina djur!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback