Bajsväder!

Okej, jag gillar inte dagens väder. Nejnej. Jag ska försöka mig ut på en promenad sen, men det lockar inte direkt. :-p
Inatt fick jag mata liten flera gånger och nu ligger vi i sängen & myser. Han äter inte av Findus längre & dom andra lägger sig över honom när jag försöker få honom att äta & han är ju egentligen alldeles för liten för att tåla de. Så han får mysa här uppe istället =)
På nätterna sover han hos Findus & de andra syskonen men när man vaknar ligger han alltid ensam :( huga! Det gillar inte jag. Så i morse fick han ligga under mitt täcke & få lite värme. Mysmysmys :-)

Idag ska jag nog bara slappa, har inget planerat..jag är så sugen på grillat, men det får vänta :-(

Funderar på att sova över hela midsommar, crousingen & allt.
Just nu känns allt inte det minsta lockande...


Adjö!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback