A part of me!

Jag vet att jag inte kan ställa krav, men längtan är så stor att jag ibland inte kan kontrollera mig. Jag vet inte vad jag längtar efter, men nått jag aldrig kunnat motstå. Men jag har kommit nära, alldeles för nära. Det kommer aldrig komma längre än hit, det känns inom mig om jag ska vara ärlig. Att en stor del av ens hjärta, aldrig blir en del av ens liv.


Jag ler inombords, full av hemligheter. Hemligheter som förblir just de, hemliga. En vacker dag ska jag berätta, men inte idag och inte i morgon. =) just nu, samlar jag på underbara stunder & änglalika leenden.


Jag älskar dig, min fina stjärna <3
(jag ser dig inte alltid, men jag vet att du alltid finns där) puss på din goa mun!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback