Mys i hus!

Idag är jag ledig =) jag har lagat min skinnjacka & fixar med tvätten, tänt upp & städat lite. Igårkväll kom Natalie & Larsa förbi, vi surrade, busade med hundarna & myste med kattungarna, tiden bara rann iväg & runt halv 1 for de hemöver. Jag somnade som en stock & hade en skönaste natten på flera dagar då jag kunde sova liggandes & hostan va inget jag märkte av, hoppas den snart försvinner helt. Min våg har gett upp (a) haha. Kanske lika bra, man blir ju bara knäpp av den. Att jag inte slängt ut den ännu är ett under. ;-) jag slappar nu i sängen & väntar på varmvattnet. Tänkte slänga i lite hårfärg =) På söndag eller måndag kanske vi får främmande från Sthlm, hoppas på de! Nu, ska jag fortsätta glo på Segemyhr ;-)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback